29 april

imorse så vaknade jag lite försent. jag skulle egentligen ha gått upp klockan 7 men jag gick upp 20 över istället pga att jag var sjukt trött. tycker att det var ganska konstigt att jag var så trött för att jag var inte uppe senare igår än vanligt. när jag kom till skolan kände det inte rktigt som att jag hade vaknat än,haha. låter lite konstigt men jag kände mej så trött kan man säga. men efter några lektioner blev jag lite piggare. man tror att varje onsdag kommer att vara våran jobbigaste dag för att det var den förut men nu så har vi ju fått ett nytt schema satt idag när vi slutade blev jag nästan lite chockad över att klockan var så lite. eller den var 1 timma mindre än vad vi slutade förut på onsdagar. 1 timma låter ju inte så speciellt mycket men det kändes mycket. så när skolan slutade promenerade jag hem med isabell som jag brukar göra ibland. sen dess har jag inte hunnit göra så mycket. visstja jag glömde att säga att vi hade matte prov idag. jag svarade på alla frågor och hoppas att det gick bra. vi fick också tillbaks våra engelska prov, eller vi fick veta resultaten på dom. jag blev inte ett dugg nöjd. jag som hade tränat så mycket:/. men som tur var blev jag iaf godkänd så det ska jag vara nöjd med. jag fick iaf 72,5 av 100. och godkänt var väl något med 50 antar jag. puss och kram / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0