28 april

nu så sitter jag med fanny bredvid mej.
idag så var det en jätte skön skoldag.vi började klockan 9.35 satt vi fick sovmorgon vilket var mycket skönt.
första lektionen var spanska och då så gjorde vi inget speciellt.
vi fick tillbaks våra läxförhör som vi fick förra veckan och det gick ganska bra för mej.
sen så fick vi också en spanska läxa tills nästa vecka.
efter spanskan så hade vi no och då fick vi göra olika laborationer. jag tycker att det var ganska kul.
sen så var det bara matte och idrott kvar. på idrotten var varken jag eller fanny med för att jag hade glömt kläder och fanny med. satt vi fick vara dommare istället,haha.
efter skolan så gick jag och fanny till delicato fabriken óch frågade om vi kunde få jobba där.
men dom sa bara att man skulle vara minst 16 år för att få jobba där.
och då när jag och fanny tänkte efter så måste man ju vara minst 16 år överallt ju?
satt vi gick till bussen och åkte hem. när vi kom hem så ringde vi till ett hotell för att vi tänkte jobba där men då så var det typ ingen där som kunde avgöra det satt vi skulle ringa imorgon istället. nu så vet jag inte vad vi ska göra /j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0