27 april

idag när jag vaknade var jag jätte trött. ont i huvudet hade jag också. men ändå så gick jag till skolan. jag tänkte att det säkert skulle bli bättre under dagen. skoldagen flöt på och det hände inget speciellt.
hade våran längsta dag men det är skönt att vi slipper den på ett tag nu. fast jag tycker faktiskt att den har gått ganska snabbt fast det var våran längsta. igår så var jag ju på grönalund och när jag kom hem var jag för trött för att orka skriva nått inlägg och så var klockan ganska mycket. det var mycket folk på grönan satt man fick stå i kö nästan hela tiden. jag har aldrig varit med om så mycket folk på grönan förut. men vi hann att åka 5 saker + spökhuset. det som var längst kö till var ju förstås den nya saken. insane tror jag att den hette. men jag,fanny,madde och damla bestämde oss för att åka den. vi fick stå i kö i över 2 timmar. inte så jätte kul men när man väl åkte var det jätte kul. tycker bara att men borde ha fått åkt längre. inte ens 1 minut fick man åka. npg om gröna lund nu. tänkte se om det är något bra på tv nu. senare så ska jag iväg till stallet. kisses / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0