25 april

jag är ledsen över att jag inte skrev något mer igår men jag var så trött satt jag orkasde tyvärr inte.
men iaf så var jag med rebecca igår och vi var mest ute. senare på kvällen kom min familj hem till dom för att vi var tydligen bjudna på middag där. efter middagen gick jag och rebecca ut lite till och så gicck vi till donken och köpte varsin glass med topping,haha. sen så gick vi hem till henne igen och såg lite på talang. efter talang åkte vi hem till oss och såg på filmen gladiator. jag tycker att den var jätte bra fast ganska sorlig. efter vi hade sett på den filmen var klockan kanske 1 och då så gick jag och la mej. sen så vaknade jag och gick ut i solen och solade. idag så får jag se vad jag hittar på förnågot. ha det bra / jessica


Kommentarer
Postat av: saga

sv: okej, härligt! :)

2009-04-25 @ 12:38:46
URL: http://credible.blogg.se/
Postat av: eoew

det lät kul! :) hoppas på en bra dag!

2009-04-25 @ 22:11:34
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0