24 april

halloj alla söta läsare
har nyss kommit hem från skolan. jag gick tillsammans med issa och vanessa hem. det har varit jätte fint väder idag satt snart ska jag nog ta och byta om till bikini och kanske ligga ute och sola lite. i skolan så var det en jätte skön dag. vi började klockan 8 och då såg vi på film. sen så var det no i ca 20 miuter och efter det var det en så kallad melodifestival i skolan. efter att vi hade sett på den var det rast satt vi passade på att vara ute i solen och sola. sen så var det engelska och då skulle vi göra< dialoger och vi fick vara ute och göra dom och det var sköönt. efter engelskan var det mat och det blev pasta med köttfärssås. ganska gott eller helt oklej i allafall. efter maten var det bara en lektion kvar och det var matte. så såg min skoldag ut idag. nu ska jag ut i solen. kyssar / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0