23 april

idag så har jag varit i skärholmen med fanny gör att jag behövde lämna tillbaks en tröja som jag hade köpt tidigare i veckan men som jag inte villa ha längre. när jag var där för att lämna tbx tröjan hittade jag lite andra saker. jag laddar upp bild senare på det jag köpte hade jag tänkt. fick jätte ont i min tå när vi var där för att jag hade gått runt med klackskor hela dagen och det skavde på min tå satt nu gör det jätte ont hela tiden och det är skit jobbigt! när jag kom hem från skärholmen så åt jag en macka och sen så skulle min mamma och lillebror iväg till ett fik så jag följde med dom. det var skönt att det var så pass varmt ute att man kunde sitta ute och äta för det har inte varit lika varmt tidigare i veckan men imorgon tror jag att det också skulle bli fint och det är ju alltid skönt med lite sol. skoldagen flöt på som vanligt utan några speciella händelser. satt och solade under alla raster och det skönt såklart. nu ska jag ta bort mitt gamla nagellack och sedan måla på nytt. laddar upp bilder snart. puss / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0