22 april

idag så var det skola som vanligt och vi började med matte klockan 8.10. jag mådde inte så jätte bra på matten jag hade ont i huvudet och kändemej jätte förkyld och det var inte kul. men på andra lektionen som då var bild kände jag mej lite bättre. jag hade inte fortfarande ont i huvudet men jag var fortfarande förkyld och det var jag redan igår också men inte lika som idag. men iaf på bilden gjorde vi typ ingenting vi lyssnade bara på våran bildlärare som berättade en massa olika saker. efter bilden så var det spanska och då så hade vi läxförhör och det gick ganska bra för fast jag inte hade pluggat så speciellt mycket. sen så var det matr och det blev potatis med fisk fast jag tog fil med flingor istället för maten såg inte så jätte god ut. efter maten var det so och sen engelska. på engelskan hade vi prov och jag vet inte om det gick bra eller dåligt men jag gjorde mitt bästa och jag får hoppas att det räckte. sista lektionen var svenska och då så läste vi bara. riktigt skönt. när jag kom hem och skulle larma av vårat larm som vi har gick det inte fast jag slog rätt kod ( tror jag). så larmet började tjuta jätte högt och jag visste inte vad jag skulle göra. jag försökte ringa både mamma och pappa men ingen av dom svarade. så tillslut kom jag på att det stog ett telefon nummer på larmet som man skulle ringa om det blev falsk alarm så det gjorde jag. då så sa han jag pratade med precis hur jag skulle göra och då slutade larmet att tjuta och då kunde jag andas ut. ojsan råkade sätta datan i vänteläge men nu så fixade det sej,haha. men iaf så när jag var inne i huset så ringde jag fanny och frågade hur hon mådde. hon sa att hon skulle komma imorgon och det får jag hoppas på. nu så håller jag på och chattar med några och ska nog läsa lite bloggar nu. puss / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0