20 april

jag är ledsen över att jag inte har skrivit idag men jag har liksom inte hunnit. dagen började med att jag vaknade jätte trött. det kanske inte var så konstigt för att jag knappt sov något inatt. jag kunde inte somna igår och det var jätte jobbigt. skolan började klockan 8 så vi hade ingen sovmorgon heller. första lektionen var no och då så gjorde vi olika laborationer. sen så var det idrott och svenska. efter det så hade vi lunch. det var typ nån konstig soppa satt jag åt äpplen och mackor till lunch istället. sen så var det engelska och då gick vi igenom saker till vårat engelska prov som vi ska ha på onsdag. jag har inte tränat så jätte mycket men provet var på saker som vi redan haft satt jag behöver inte plugga så mycket heller. efter engelskan var det klassråd och sista lektionen var musik. efter skolan så fick jag,fanny och isabell skjuss av min mamma till heron city för att flo rida skulle vara där. vi trodde att han skulle komma dit klockan halv 4 men han skulle tydligen komma 5 satt vi fick vänta i en och enhalvtimme. då så gick vi till donken och sen så var vi mest inne på media markt och spelade wii och satt på datan. jag skulle skriva ett inlägg men det funkade inte. vid ca kvart i fem var det jätte mycket folk som väntade på honom. det var jobbigt att stå och tränga sej vid en liten sen där han skulle stå plus att han var 30 minuter försenad och det gjorde ju inte saken bättre om man säger så,haha. men tillslut så var han där framför oss och sjöng några bra låtar. sen så kom fannys mamma och så skjussade hon hem oss. när jag var utan för huset så var ingen hemma. då så var min mamma hos min moster och då så gick jag dit och var där ett tag. nu så ska jag äta mat tror jag. puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0