2 april

Hejsan sötnosar!
Visst är det skönt väder idag igen? det tycker iaf jag.När jag vaknade så gjorde jag iordning frukost
till mej de blev två rostade mackor och en kopp oboy mums!När jag var helt klar så bar de av till skolan.
Denna torsdag rullade väl fram som alla andra skoldagar.Vi började med no och jag tror att de här var
våran sista sex & samlevnads lektion *snyft* nej men asså de lektionerna är alltid jätte sköna tycker jag
för vi behöver bara höra på när läraren babblar om massa saker, vi behöver typ aldrig skriva nått och det'
tycker jag är skönt.sen så var de matte med samma lärare och samma klassrum helt okej letion.Jusste
på förssta letionen idag så fick vi byta platser vi som hade helt perfekta platser och jag som fick sitta brevid min
jessica.Nu fick jag sitta brevid jerka haha fast han var ändå inte här idag så jag fick sitta ensam skönt skönt.
På livskunskapen gick hela klassen och spelade fotboll det var väl ganska kul eller bättre än livskunskap
ialla fall.När vi kom tbx så gick vi och åt det blev köttfärsås och spagetti och tacochips ? haha de passar ju
bra ihop.Sen så var det bara två lektioner kvar det var so och svenska på son så skulle vi jobba med vårat
grupparbete och de gick inte så värst bra för semih skulle ju bara hålla på och larva sig hela tiden*suck*
Sen så fick vi kolla på en film också den var ur tråkig.På sista lektionen som var svenska så fick vi arbeta
med grammatik ganska enkelt faktiskt.Närjag kom hem så kanske klockan var ca kvart över tre så jag har i
inte gjort så mkt sen dess eller bara tittat på tv.När min pappa kom hem så hade han typ kkrockat med bilen
smart va?Fast asså de var inte värsta megakrocken han hade typ bara åkt in i en annan bil bakifrån lite löst
men ändå.Fast nånting bra hade han iaf gjort ahn hade köpt två små tvskärmar till bilen som jag sa att han
skulle så de var ju bra iaf.Imorgon åker jag till fjällen så jag kommer inte kunna blogga på hela veckan.Men
Jessica kommer ju upp lite senare och hon tar nog med sej sin lilla söta laptop tror jag iaf hoppas de:P
Ååh nu måste jag börja packa det är så grymt tråkigt men jag måste så ni får ha de bäst

CIAO/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0