19 april

kom hem från min lillebrors klassfest vid ca 7. det var helt okej att vara på klassfesten vi var i olika lag och lekte en massa lekar och så. sen så åt vid där också. alla skulle ta med sej lite mat och sen så ställde man allas mat på ett bord så fick man smaka av varnadra satt det fanns mycket olika rätter. efter maten så blev det en massa olika efterätter. så nu är jag jätte mätt,haha. det känndes lite konstigt att ha hela skolan för síg själv och det var rätt kul. alla lekte typ körragömma över hela skolan också. när jag kom hem så gjorde jag våran no läxa och pluggade pytte lite på spanskan. nu så tänkte jag fixa lite saker till imorgon och sen se på tv. / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0