16 april

idag så var det våran andra dag i skolan. det var inte lika jobbigt att stiga upp på morgonen men jag ver ändå väldigt trött skulle gärna ha sovit lite längre men det gick ju tyvärr inte. men nu är det ju snart helg så då kan jag få sova ut. skoldagen började klockan 9 idag satt det var en liten sovmorgon iallafall. vi började med no. no lektionen var ganska skön vi läste något häfte och sen skulle vi svara på lite frågor och det var inte så ansträngande. efter det hade vi matte. vi höll på och pratade om nån melodifestival som ska vara i skolan. vi är några som vill vara med men jag tvekar på att vi verkligen kommer att hinna fixa allt. våran klass eller några i klassen har velat vara med redan för länge sen men vi har aldrig börjat tänka på vad vi ska göra och så och nu är melodifestivalen redan på nästa fredag och vi har knappt tränat något alls så jag vet inte om vi kommer att hinna. efter matten så var det livskunskap och då skulle vi träna på melodifestivals grejen men vi kom knappt någon vart. sen ar det mat och det blev bulgur med nån biff till. efter maten var det bara so och svenska kvar. på son höll vi på med våra grupp arbeten. och på svenskan skulle man göra nån dikt. jag och fanny fick göra tsm och varken någon av oss kan skriva dikter men efter ettt tag hade vi gjort en iaf. kanske inte blev världens bästa men vi blev nöjda med resultatet ändå. sen så hade jag sällskap hem med issa,¨hennes lillasyster och vanessa. så har min dag varit. jag får se vad jag ska göra nu men jag har lite att plugga på satt det får jag väl göra, inte för att det är så kul men... puss / j


Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Ja, visst är den skön! Haha trodde först det var en jullåt med tanke på namnet, men nääe :D

2009-04-16 @ 16:06:11
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0