1 april

då så har jag kommit hem från skolan. gud vilket fint väder det var idag. verkligen jätte varmt. jag tror det måste vara den varmaste dagen här i sverige i det här året. och imorgon skulle det bli ännu varmnare, fett skönt.
skoldagen slutade med ett so läxförhör som vi hade på engelskan. jag tycker att det var rätt så lätt, och jag tror att det gick ganska bra enligt mej iaf. på morgonen så hade vi också ett läxfrörhör på spanskan och det gick tyvärr inte lika bra. för att jag hade inte pluggat så värst mycket. fast det var endå inte så speciellt svårt men endå.
jag vet inte vad jag ska göra idag men jag tror att jag sätter mej ute för att sola lite nu för det är så skönt ute. sen så hade jag ballerina skor för första gången det här året. nu kommer nog sommaren snart hoppas jag. kram från jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0